گروه بازار پول- بانک سامان به منظور تشویق و حمایت از کارآفرینان، صنعتگران واحدهای تولیدی و خدماتی بخش خصوصی صنعت کشور به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی از برگزیدگان دومین جشنواره قهرمانان صنعت حمایت می‌کند. به موجب تفاهمنامه‌ای که بین بانک سامان و موسسه مطالعاتی هوشمند تدبیر به عنوان مجری جشنواره قهرمانان صنعت منعقد گردیده، این بانک با نرخ سود ترجیحی، به برگزیدگان دومین جشنواره قهرمانان صنعت تسهیلات اعطا می‌کند. در این خصوص مدیر روابط عمومی بانک سامان می‌گوید: برگزیدگان دومین جشنواره قهرمانان صنعت می‌توانند بعد از اختتامیه این جشنواره با معرفی‌نامه دبیرخانه جشنواره و مراجعه به یکی از شعب بانک سامان و تهیه مدارک لازم اقدام به دریافت وام نمایند.

فرشاد به‌آبادی، دبیر جشنواره قهرمانان صنعت نیز می‌افزاید، این برای نخستین بار در کشور است که یک بانک از کارآفرینان و صنعتگران در قالب اعطای تسهیلات حمایت می‌کند.

به گفته دبیر جشنواره قهرمانان صنعت، این مساله در شرایطی صورت گرفته که بانک‌ها اعتبار کافی در اختیار بخش صنعت قرار نمی‌دهند و بانک سامان در این میان مشوقی برای کارآفرینان و صنعتگران شده است که این حرکت می‌تواند الگویی جهت هرچه بیشتر دیگر بانک‌ها و مراکز اعتباری باشد. دومین جشنواره قهرمانان صنعت در تاریخ ۸ آبان‌ماه امسال در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.