گروه بازار پول - مجمع عمومی بانک‌ها برای تصویب صورت‌های مالی بانک سپه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی (رییس مجمع)، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضای مجمع در محل ساختمان مرکزی بانک سپه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک سپه در این جلسه پس از استماع گزارش عملکرد بانک سپه در سال مالی ۸۴، صورت‌های مالی بانک به تصویب رسید. دکتر دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی بانک‌ها ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بانک سپه اظهار داشت: امیدوارم سال آینده، سال بهتری برای بانک سپه باشد و موفقیت‌های بیشتری نصیب این مجموعه خوب اقتصادی کشور شود.

پورمحمدی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به صورت‌های مالی بانک و تشکر از مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، مسوولان و کارکنان بانک برای عملکرد مثبت مجموعه گفت: میزان جذب سپرده بانک سپه در سال ۸۴ میان بانک‌های تجاری با رشدی معادل ۲۹درصد، بسیار موفقیت‌آمیز بوده و جای قدردانی و تشکر دارد. وی با اشاره به مطلوب بودن رشد ۳۴درصدی پرداخت تسهیلات به جامعه اظهار داشت: با عنایت به تقاضای جامعه برای دریافت تسهیلات، بانک سپه حرکت مثبتی را در زمینه اعطای تسهیلات داشته است.

وی در خصوص نگرانی بانک‌ها نسبت به قرار گرفتن زیر خطر قرمز افزود: بانک سپه با اعمال مدیریت نقدینگی از جمله بانک‌هایی است که کمتر نگران قرار گرفتن در چنین شرایطی است.