گروه بازار پول - خرید اینترنتی بلیت‌های سیر و سفر در شهرستان رشت، همچون تهران از طریق کارت بانک سامان امکان‌پذیر شد. به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در حال حاضر تهیه بلیت سیر و سفر از تهران به همه شهرستان‌ها و از رشت به شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اراک امکان‌پذیر است و به زودی سفر از بندرانزلی و مشهد به سایر شهرها در سایت بانک سامان عملیاتی می‌شود.

این گزارش می‌افزاید خرید اینترنتی بلیت قطار از رجاء در کل کشور، بلیت از هواپیمایی هما از تهران به مشهد و کیش و بالعکس، ثبت‌نام کنکور در سازمان سنجش در کل ایران، پرداخت عوارض شهرداری در تهران و قبوض آب در تهران و اصفهان، برق در تهران و تلفن ثابت در تهران و مشهد از جمله امکاناتی است که از طریق سایت بانک سامان میسر است و این امر به زودی در دیگر شهرستان‌های کشور هم انجام‌پذیر خواهد شد.

قابل توجه آنکه از مهرماه تهیه بلیت هواپیما از تهران به تبریز، شیراز و اصفهان و بالعکس از طریق هواپیمایی هما و از اواخر مهر‌ماه تهیه بلیت از طریق خطوط هواپیمایی ترکیه Turkish air lines میسر می‌شود و به زودی خرید اینترنتی بلیت از خطوط هوایی ماهان هم در سایت بانک سامان عملیاتی می‌شود.

براساس این گزارش، به زودی ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه آزاد و خرید سی‌دی‌های تصاویر، خبر مقاله گزارش و عکس از طریق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و از طریق سایت آغاز می‌شود.در ضمن قرارداد امکان ثبت‌نام در مجتمع فنی تهران و دسترسی به پاساژ اینترنتی شرکت باز ایران با ۱۰هزار مشتری و ۱۴هزار کالا منعقد شده که به زودی در سایت عملیاتی می‌شود.

قابل توجه آنکه این امر در شرایطی صورت می‌گیرد که کاهش آلودگی محیطی، تسریع در کارهای روزمره شهروندان، صرفه‌جویی در زمان و بحث هزینه فرصت، کاهش در رفت و آمدهای شهری و ترافیک و گسترش بانکداری الکترونیکی از نکات مورد توجه در مباحث رفاه اجتماعی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت www.sb۲۴.com و www.ssit.ir مراجعه کرد.