گروه بازار پول ـ با افتتاح شعبه میدان‌کاج در منطقه سعادت آباد تهران، چهل و سومین شعبه بانک سامان در کشور و دوازدهمین شعبه بانک در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سامان، همزمان با میلاد مسعود حضرت امیرالمومنین علی (ع) شعبه سعادت آباد بانک سامان به ریاست مصطفی محمدی و با حضور حجت‌الاسلام قوچانی، امام جماعت مسجد رسول‌ا... و رجایی سلماسی، مدیرعامل بانک‌سامان و جمعی از مدیران ارشد بانک و افراد محلی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل بانک سامان در حاشیه مراسم افتتاح این شعبه با اشاره به تاریخچه بانک‌سامان گفت: بانک سامان در دورانی تاسیس شد که نقطه هدف بانکداری دنیا، بانکداری الکترونیکی بود و از آنجا که فعالیت بانک‌ها در قالب فعالیت‌های خدماتی است، لذا تصمیم بر آن شد که خدمات بانکداری مدرن را در کشور به اجرا درآورد.

ا...و ردی رجایی سلماسی، ایجاد شعبه‌های ۲۴ ساعته بانک را یکی از راهکارهای ارائه خدمات بانکداری مدرن اعلام کرد و افزود: از آنجا که شعار اصلی بانک سامان ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد همزمان با افتتاح شعبه سعادت آباد اولین شعبه ۲۴ ساعته بانک نیز در همان مکان راه‌اندازی گردید.

وی در خاتمه تصریح کرد: بانک سامان تا پایان شهریورماه سال‌جاری ۷ شعبه دیگر در تهران و شهرستان‌های کشور راه‌اندازی می‌کند که بر این اساس تعداد شعب بانک سامان تا پایان سال ۸۵ به ۶۰ شعبه خواهد رسید.