گروه بازار پول - دریافت وجوه مابه‌التفاوت هزینه سفر حج تمتع از متقاضیان اعزامی در سال جاری توسط شعب منتخب بانک ملی در سراسر کشور آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی، متقاضیانی که بر اساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت در اولویت تشرف می‌باشند، باید جهت ثبت‌نام ضمن همراه داشتن قبض علی‌الحساب به یکی از کاروان‌های اعلام‌شده از سوی سازمان حج و زیارت مراجعه و

ثبت‌نام کنند.

این متقاضیان با توجه به نرخ‌های اعلام‌شده از سوی سازمان حج و زیارت باقیمانده هزینه سفر خود را پس از اعلام از سوی مدیران کاروان‌ها با مراجعه به شعبی که قبلا مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کرده‌اند، می‌پردازند.

اسناد ثبت‌نامی سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ که تاکنون اعزام نشده‌اند، اسناد ۸میلیون ریالی مربوط به ثبت‌نام عمومی سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸، اسناد ۱۰میلیون ریالی ثبت‌نام مجدد که از سال‌ ۱۳۷۹ آغاز شده و اسناد ۱۰میلیون ریالی ثبت‌نام جدید که از طریق سیستم جامع حج تمتع انجام شده، جزو اسنادی است که توسط متقاضیان اعزام به سفر حج تمتع به شعب بانک ملی ارائه می‌شود.

دارندگان اسناد ثبت‌نامی سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ و افرادی که در سنوات قبل مابه‌التفاوت هزینه سفر را پرداخته ولی به سفر حج مشرف نشده‌اند، ابتدا باید به دفاتر حج و زیارت استان مربوطه مراجعه و ضمن اخذ معرفی‌نامه، با همراه داشتن گواهی سپرده و قبض هزینه سفر به شعب بانک ملی مراجعه کنند.