به گزارش «ایلنا» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران درمان تامین‌اجتماعی استان‌های سراسر کشور که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی و ارزیابی پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و روند بهبود و ارتقای مداوم آن با جدیت درحال انجام است. او افزود: باید مسائل و مشکلات احتمالی برسر راه پیشرفت طرح را حل کنیم و نظرات و پیشنهادهایی که از استان‌ها اعلام می‌شود را با جدیت پیگیری ‌کنیم. سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استان‌ها را از مسائل بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کل درمان غیرمستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی می‌گذارند و شرایط استان‌ها را با دقت رسیدگی می‌کنند تا این برنامه به بهترین وجه ممکن در سطح کشور اجرایی شود.

او پشتیبانی شبانه‌روزی از این طرح را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تامین‌اجتماعی با شماره۱۴۲۰ برای پشتیبانی این طرح استفاده می‌شود و کارشناسان این مرکز از آموزش‌های مورد‌نیاز برخوردار می‌شوند. مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته تجهیزات موردنیاز برای ارتقای سامانه نسخه الکترونیک خریداری شده و از نظر فنی و سخت‌افزاری هیچ‌گونه محدودیتی نخواهیم داشت.

سالاری موفقیت سامانه نسخه الکترونیک را قطعی ارزیابی کرد و گفت: اینکه مدیران استانی و ستادی سازمان تامین‌اجتماعی مشکلات جزئی سیستم را به خوبی می‌شناسند و برای ارتقای این سامانه با جدیت پیگیری می‌کنند، امیدوار‌کننده است. از سخت‌کوشی و تلاش بی‌وقفه همکاران اطلاع داریم و مزایای این سیستم و تسهیلاتی که در آینده ایجاد خواهد کرد باعث امیدواری و افزایش روحیه همکاران است.

سالاری حوزه فناوری اطلاعات را از واحدهای بسیار فعال و اثرگذار سازمان تامین‌اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک طرح ۳۰۷۰ نیز در بخش بیمه‌ای به موازات پیش می‌رود و آنجا هم کار بسیار سنگینی درحال انجام است. در این جلسه مدیران درمان تامین‌اجتماعی استان‌ها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.