به گزارش ارز دیجیتال، پی‌پل با برداشتن محدودیت‌ها در ارتباط با خرید ارزهای دیجیتال توسط کاربران خود، حالا به تمام کاربران آمریکایی امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این شرکت ماه گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد که به حوزه ارزهای دیجیتال وارد می‌شود.

دن شولمن، مدیرعامل پی‌پل، اعلام کرد که در حال حاضر تنها ۱۰ درصد از مشتریان این شرکت در آمریکا به خدمات ارزهای دیجیتال پی‌پل دسترسی دارند.

شولمن در آن زمان با اشاره به تقاضای بالای کاربران برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال از طریق این شرکت، گفت که محدودیت خرید هفتگی ۱۰ تا ۱۵ هزار دلاری برای این کاربران وجود دارد. او در ادامه افزود که در طول دو تا سه هفته آینده کاربران بیشتری به این طرح آزمایشی اضافه می‌شوند. حالا پی‌پل محدودیت هفتگی را برداشته و امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال را برای تمام کاربران آمریکایی خود مهیا کرده است. آرون گولد، سخنگوی پی‌پل، روز پنج‌شنبه در اظهارنظری گفت: به‌دلیل تقاضای اولیه مشتریان خود، سقف خرید هفتگی ارزهای دیجیتال را هم بیشتر کردیم و آن را از ۱۰ به ۲۰ هزار دلار در هفته رساندیم.

گولد در ادامه افزود که برنامه‌های این شرکت برای ارائه خدمات خریدوفروش ارزهای دیجیتال به‌صورت جهانی، تغییری نکرده است و تا نیمه اول سال ۲۰۲۱، این خدمات به ونمو (Venmo) هم اضافه می‌شوند. کاربران پی‌پل می‌توانند با افتتاح حساب، ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتر، بیت‌کوین و لایت‌کوین را خریدوفروش کنند. خریدوفروش ارزهای دیجیتال از طریق پی‌پل با خریدوفروش ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها متفاوت است. رویکرد پی‌پل در ارتباط با خریدوفروش ارزهای دیجیتال با انتقادهای بسیاری همراه بوده است. در بخشی از قوانین و شرایط استفاده از خدمات ارزهای دیجیتال پی‌پل می‌خوانیم: در حال حاضر قادر نخواهید بود تا دارایی‌های رمزنگاری‌شده خود را به دوستان و خانواده خود ارسال کنید، آنها را برای پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده کنید و امکان انتقال این دارایی‌ها از حساب ارزهای دیجیتال پی‌پل به کیف پول‌های ارزهای دیجیتال دیگر وجود ندارد. قیمت بیت‌کوین از زمان اعلام خبر ورود پی‌پل به حوزه ارزهای دیجیتال جهشی ۳۲ درصدی داشته است.