گروه بنگاه‌ها: با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت بیمه سرمد، مراسم قرعه‌کشی «جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری»، در محل این شرکت برگزار شد.

جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در مرداد ۱۳۹۵ کار خود را آغاز و در تاریخ ۱۳ آذر ماه، مصادف با روز بیمه به کار خود پایان داده بود.

در این مراسم، از میان بیمه‌گذارانی که در طول مدت جشنواره در رشته بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، حداقل ۶۰۰ هزار تومان حق‌بیمه پرداخت کرده و در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری اقساط معوقی نداشتند و از طریق باشگاه مشتریان بیمه سرمد در جشنواره ثبت‌نام کرده بودند، به قید قرعه برنده یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشخص شد.

اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد از نیاز به همکاری بیشتر با روسای شعب گفت و نسبت به تلاش مدیران ستادی، روسای شعب و نمایندگان برای رسیدن شرکت بیمه سرمد به جایگاه واقعی خود ابراز امیدواری کرد. دلفراز با موفق ارزیابی کردن جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری سرمد گفت: «در کشورهای توسعه یافته، حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد سود شرکت‌های بیمه، از محل فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری تامین می‌شود، درحالی‌که در کشور ما این رقم به زحمت به حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد می‌رسد.

وی افزود: با این وجود از آنجا که بر این باوریم که بدون رشد بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نمی‌توانیم شاهد رشد صنعت بیمه در ایران باشیم، امیدواریم که در آینده نزدیک با برگزاری رویدادهایی از این دست و فرهنگ‌سازی در این زمینه، بتوانیم در افزایش این آمار نقش داشته باشیم.»

دلفراز که همواره بر نقش تاثیرگذار نمایندگان و شعب در فعالیت شرکت‌های بیمه تاکید دارد، گفت: «برنامه ما این است که در آینده نزدیک، در شعب حضور پیدا کنیم و از نزدیک با نمایندگان و مشکلاتی که در مسیر تحقق چشم‌اندازهای مجموعه بر سر راهشان است آشنا شویم. در پایان و پس از قرعه‌کشی، اسامی فروشندگان برتر(نمایندگان و کارگزاران) شرکت بیمه ‌سرمد مشخص شدند.