گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بیمه آرمان لازمه بیمه‌گری را ایجاد وحدت رویه و دستیابی به نقطه مشترک بین نمایندگان و شرکت‌های بیمه دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در نشست ادواری مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت‌های بیمه که به میزبانی بیمه آرمان برگزار شده بود، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه باید در خصوص تعامل و ارتباط نمایندگان بیمه با شرکت‌های بیمه از یک وحدت رویه مشترک برخوردار شود و نماینده‌ای به‌خاطر تخلفات و بدون تسویه حساب از شرکتی به شرکت دیگر کوچ نکند.

مدیرعامل بیمه آرمان از تشکیل جلسات ادواری مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت‌های بیمه برای بررسی مسائل و چالش‌های مرتبط با نمایندگان و ساماندهی آنها استقبال کرد و گفت: نظارت بر امور نمایندگان لازمه کارِ بیمه‌گری و شرکت بیمه است و در این راستا باید به‌نحو مقتضی از تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری و مسائل قانونمند شود. وی همچنین حقوق و تکالیف قانونی شرکت بیمه و نماینده را مورد تاکید قرار داد و افزود: این تکالیف متقابل است و لازم است حدود وظایف، مسوولیت‌ها و تکالیف قانونی طرفین به‌طور کامل رعایت شود.

آرش بابایان، دبیر شورای مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت‌های بیمه نیز در این جلسه ایجاد این تشکل و شورا را بازوی مشورتی برای ترفیع مشکلات و چالش‌های نمایندگان و شرکت‌های بیمه، ساماندهی مسائل آنان، جلوگیری از سوءاستفاده از قوانین و مقررات و برقراری ارتباط و تعامل مطلوب بین نمایندگان و شرکت‌های بیمه اعلام کرد. در ادامه، مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت‌های بیمه موضوع قراردادهای نمایندگان با شرکت‌های بیمه و همچنین مسائل و مشکلات مرتبط با نمایندگان و شرکت‌های بیمه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.