گروه بنگاه‌ها: شرکت بهینا پلاستیک که با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده است، تولید خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت صنعتی که تسهیلاتی بالغ بر ٨ میلیون یورو به آن اختصاص یافته روکش ملامینه تولید می‌کند.شرکت بهینا پلاستیک که در استان قزوین احداث شده با آغاز به کار خود برای ٦٨ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بانک صنعت و معدن در سال‌های اخیر با توجه خاص به صنایع کوچک و متوسط نقش فعالی در ایجاد اشتغال و تحرک بخشیدن به فضای کسب‌و‌‌کار در کشور داشته است. همچنین براساس این گزارش،رضا علیزاده نماینده ورزقان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن یک بانک تخصصی است و قرار گرفتن کشور در مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی ایجاب می‌کند که سرمایه بانک‌های توسعه‌ای به‌ویژه بانک صنعت و معدن افزایش یابد.

علیزاده افزود: این بانک مستقیما با صنعتگران کشور ارتباط دارد و در نتیجه با افزایش سرمایه قادر خواهد بود تاثیر بسزایی در توسعه صنایع کشور داشته باشد.وی تصریح کرد: هر اقدامی که در جهت افزایش توان تولید داخلی و رونق اقتصادی کشور صورت گیرد یک گام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

علیزاده با اشاره به طرح رونق تولید بیان کرد: این طرح به واحد‌های صنعتی که دچار مشکل مالی بودند کمک زیادی کرده و مانع تعطیلی آنها و از دست رفتن تعداد زیادی شغل شده است، از این رو می‌توان گفت که قدم موثری در جهت اقتصاد مقاومتی بوده است.