گروه بازار پول- بانک سامان در راستای برنامه‌های توسعه خود و به مناسبت سالروز تولد امام موسی کاظم(ع) پنج شعبه جدید خود را در شهرهای تهران و یاسوج به صورت همزمان افتتاح کرد. به گزارش روابط‌عمومی‌بانک سامان، این پنج شعبه جدید که با هدف افزایش دسترسی عموم مردم به بانک سامان، در هفته جاری عملیات اجرایی خود را آغاز کرده اند با قرار گرفتن در سیستم یکپارچه بانک سامان مانند تمامی‌شعبه‌های این بانک آماده ارائه همه خدمات بانکی به شهروندان و مشتریان می‌باشد. این گزارش حاکی است که بانک سامان در راستای برنامه‌های تکریم مشتری، شعبه‌های جدید خود را ضمن حفظ فرهنگ بومی، بر اساس آخرین متدهای معماری و دکوراسیون ساخت شعبه‌های پیشرفته در دنیا، راه‌اندازی می‌کند.

شایان ذکر است با توجه به موقعیت اقتصادی شهر یاسوج در ایران و درخواست‌های فراوان مشتریان و شهروندان یاسوجی برای افزایش دسترسی به خدمات و محصولات بانک سامان، این بانک اقدام به راه‌اندازی نخستین شعبه خود در این شهر کرده است، همچنین برای رفاه حال شهروندان ساکن تهران، چهار شعبه در میدان آرژانتین، شهرک اکباتان، خیابان آذربایجان و قیطریه راه‌اندازی شده که آماده ارائه همه خدمات ریالی، ارزی و الکترونیکی هستند.

شایان ذکر است با گشایش این پنج شعبه تعداد شعبه‌ها و باجه‌های بانک سامان در سراسر ایران به هفتاد و سه رسید که طبق برنامه تا پایان سال به بیش از نود شعبه افزایش خواهد یافت.