گروه بنگاه‌ها - افزایش تعهدات دیه بیمه شخص ثالث و سرمایه بیمه بدنه اتومبیل، یک ضرورت و شاخص تاثیرگذار در تداوم ارائه خدمات شایسته بیمه‌ای به بیمه‌گذاران است. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، فرامرز خجیر عضو هیات‌مدیره و معاون فنی بیمه‌های اموال بیمه آسیا با تصریح خط مشی بیمه آسیا در تداوم ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب به بیمه‌گذاران گفت: با توجه به اعلام قوه قضائیه مبنی بر افزایش دیه به ۱۱۴ میلیون تومان در‌ماه‌های عادی و ۱۵۲ میلیون تومان در‌ ماه‌های حرام از ابتدای سال۱۳۹۲، ضروری است بیمه‌گذاران بیمه شخص ثالث اتومبیل در اولین فرصت برای افزایش تعهدات دیه بیمه شخص ثالث و اخذ پوشش کامل به واحد صادر‌کننده بیمه نامه خود مراجعه نمایند.

معاون فنی بیمه‌های اموال بیمه آسیا در ادامه با اشاره به افزایش قیمت اتومبیل در بازار و ضرورت مراجعه بیمه‌گذاران برای افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل، بیان کرد: در صورت عدم مراجعه بیمه‌گذاران بیمه نامه بدنه برای دریافت الحاقیه، بیمه آسیا صرفا متعهد به پرداخت خسارت به تناسب مبلغی که بیمه شده، با قیمت بازار در روز حادثه، خواهد بود.

یکصد شعبه و بیش از ۲۵۰۰ نمایندگی حقیقی و حقوقی بیمه آسیا در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب در تمام رشته‌های بیمه‌ای به ویژه بیمه اتومبیل هستند.