گروه بنگاه‌ها - بانک صادرات در راستای رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی خود، ششمین سال متوالی زمینه انجام کلیه فعالیت‌های مالی را در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، این بانک به منظور تسهیل و رفاه بیشتر ناشران، فروشندگان محصولات فرهنگی، مراجعه‌کنندگان و بازدید‌کنندگان از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به مدت ۱۰ روز در مصلای بزرگ تهران برگزار شود با استقرار شعبه موقت، ۲۰باجه سپهری با ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و نصب ۲۷۰۰ دستگاه پایانه‌های فروش و استقرار ۳۰ دستگاه خودپردازهای ثابت و سیار آماده ارائه خدمات مالی و بانکی به علاقه‌مندان به کتاب می‌باشد.

این بانک در جهت رفاه بیشتر دانشجویان و طلاب نسبت به عرضه ۴۰۰ هزار کارت یارانه کتب داخلی و خارجی اقدام خواهد کرد. دانشجویان و طلاب می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت /http://tibf.net از تاریخ۷/۲/۹۲ لغایت ۱۲/۲/۹۲ به ۲۳۰ شعبه منتخب این بانک در سراسر کشور مراجعه و بن کارت خود را دریافت کنند. مدارک لازم هنگام دریافت کارت یارانه عبارتند از: کارت دانشجویی یا طلبگی

کارشناسان این بانک در روزهای برگزاری نمایشگاه آمادگی دارند تا ضمن برپایی غرفه‌های ویژه مشاور و راهنمایی مشتریان، آخرین محصولات، اطلاعات و دستاوردهای بانک در زمینه خدمات بانکداری الکترونیکی را در اختیار بازدید‌کنندگان و علاقه‌مندان قرار دهند. هموطنان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه کنند.