گروه بنگاه‌ها: مراسم تودیع و معارفه معاونت امور بانکی، موسسه اعتباری ثامن با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام معاونان و تمامی مدیران صف و ستاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ با صدور حکمی از سوی محمدابراهیم پورزرندی، مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن، عبدالکریم قوامی فر به‌عنوان معاون امور بانکی منصوب و از تلاش‌های اسماعیل حیدرزاده معاون پیشین تشکر و قدردانی شد.مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در جمع معاونین و مدیران ستادی و مدیران حوزه‌ها با تشکر از زحمات معاون پیشین امور بانکی عبدالکریم قوامی فر را به‌عنوان معاون جدید معرفی و اعلام کرد: تغییرات متناسب با ساختار جدید بانکی است و هدف تقویت مناطق و حوزه‌ها است و در این مسیر باید تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف مجموعه داشت که با همیاری همکاران در صف و ستاد اجرایی می‌شود.

وی با اعلام اینکه معاون جدید امور بانکی صاحب ایده و فکری نو است، اضافه کرد: معاون جدید امور سابقه درخشانی در حوزه بانکی دارد و فردی است که تغییرات جدیدی در ساختار موسسه با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور برای ثامن رقم می‌زند.اسماعیل حیدرزاده، معاون پیشین امور بانکی موسسه اعتباری ثامن در مراسم تودیع خود با اشاره به توان و تخصص نیروهای حاضر در موسسه گفت: امروز در مقایسه با سال‌های ۹۰ تا ۹۴ قابل قیاس نیست.حیدرزاده به مواردی مانند آموزش، مسائل فقهی و شرعی، مشتری مداری، اتاق فکر، بازاریابی، احساس امنیت شغلی کارکنان پرداخت و گفت: تمام تلاش ما برای رشد مجموعه در بخش‌های مختلف به‌گونه‌ای بوده که امروز شاهد مجموعه‌ای هستیم که افتخار آن را دارد جایگاه ویژه‌ای نزد مشتریان به‌دست آورده است.

عبدالکریم قوامی‌فر، معاون جدید امور بانکی در جمع مدیران صف و ستاد با برشمردن دو مزیت خاص موسسه اعتباری ثامن گفت: وجود نیروی انسانی متخصص و وجود تعامل سازنده بین موسسه و کارکنان که منجر به بلوغ سازمانی شده است مهم‌ترین مزیت‌های موسسه ثامن است. قوامی‌فر با عنوان اینکه به شور و علاقه جوانان مجموعه امید فراوان دارد، اظهار کرد: امید است با تلاش جمعی راه گذشتگان را با سرعت بیشتر ادامه دهیم. وی نظر هیات‌مدیره و مدیران ارشد موسسه را دستیابی به جایگاه برتر در رقابت بانکی دانست و ادامه داد: تغییر ساختار مناطق به نواحی چهارگانه برای افزایش حدود اختیارات حوزه‌های موسسه در راستای افزایش گستره خدمات‌دهی و سرعت ارائه خدمات صورت گرفته است. معاون جدید امور بانکی موسسه اعتباری ثامن با اعلام اینکه تقسیمات براساس تقسیمات کشوری اعمال شده است، اضافه کرد: دغدغه‌های نیروها مهم‌ترین اولویت ما است چراکه منافع سازمان با منافع کارکنان همپوشانی دارد و در این تقسیم‌بندی تمامی جوانب لحاظ شده است.