گروه بنگاه‌ها: مراسم معارفه رسمی مدیرعامل جدید بانک گردشگری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در نشست معارفه مدیرعامل جدید این بانک که ۲۳ شهریورماه در سالن همایش‌های هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد، «خسرو خواجه‌حسنی»، به‌عنوان سکان‌دار جدید و مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بانک گردشگری معرفی شد.

خواجه‌حسنی برنامه‌ریزی راهبردی با توجه به اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک بانک و با اتکا به تجارب تمامی صاحب نظران حوزه بانکی کشور، اجرای برنامه جانشین‌پروری و تربیت نیروی انسانی، ساماندهی شعب به‌منظور ایفای نقش بهتر در تجهیز و مصرف منابع بانکی و تکیه بر آموزش به‌عنوان بستر پیشرفت را از اولویت‌های کاری خود برشمرد. براساس این گزارش، وی با اشاره به شرایط منطقه‌ای گفت: بانک به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی ناچار از افزایش درآمدها در کنار مدیریت هزینه‌ها بر مبنای برنامه‌ریزی صحیح و دقیق با بهره‌گیری از توان نیروهای شایسته، متعهد و صالح است و تنها در سایه همکوشی و همکاری است که می‌توان به ادامه مسیر امیدوار بود.

وی از اعتماد شخصیت‌های ارشد بانکی کشور از جمله «ولی‌الله سیف»، رئیس‌کل بانک مرکزی، «فرشاد حیدری»، معاون نظارتی بانک مرکزی، عباس کمره‌ای مدیرکل نظارت بر بانک‌های بانک مرکزی و همچنین «مهدی جهانگیری»، رئیس گروه مالی گردشگری و تمامی اعضای هیات‌مدیره بانک گردشگری که در این شرایط به او اعتماد کردند تشکر و اظهار امیدواری کرد که این بانک با تاکید ویژه بر صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های محرک اشتغال و توسعه کشور بتواند با مدیریت جدید، با حمایت‌های دولت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گام‌های مهمی در این راستا بردارد. خسرو خواجه‌حسنی از مدیران ارزشی نظام بانکی است که با دارا بودن سابقه ایثار‌گری و جانبازی در دفاع مقدس سال‌ها در بخش‌های مختلف نظام بانکی کشور به فعالیت و خدمت‌رسانی مشغول بوده است، که از آن جمله می‌توان به عضویت در هیات‌مدیره بانک ملی ایران اشاره کرد.