گروه بنگاه‌ها: استارت‌آپ «میت‌آپ تبریز» با حمایت شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی‌عام) برگزارشد. حسام الدین دربانی، رئیس بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت شرکت ایران کیش درباره دلیل حمایت و حضور شرکت ایران کیش در این میت‌آپ گفت: «انتخاب استارت‌آپ میت‌آپ تبریز یک انتخاب هوشمندانه، موثر و بسیار سازنده بود. دستاورد این حضور شبکه‌سازی و توسعه روابط در راستای شناسایی ایده‌ها و کسب‌و‌کار‌های نوین است.»

به گزارش روابط عمومی‌شرکت ایران کیش، وی افزود: «ما در میت آپ توانستیم گامی‌درراستای برندسازی برای ایران کیش برداریم و پتانسیل مناسبی را برای شرکت جذب کنیم. پیام ایران کیش در این نشست، انتقال حس حمایت و پشتیبانی از ایده‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا در قالب رونمایی از بسته‌های ویژه ایران کیش بود تا به استارت‌آپ‌ها اعلام کند که ایران کیش، حامی ایده‌های خلاق و نوآورانه است. دربانی با بیان اینکه مدت زیادی است که ایران کیش به‌صورت ساختارمند روی استارت‌آپ‌ها تحقیق و مطالعه می‌کند، اشاره کرد: «براساس تحلیل آماری در حوزه کسب‌و‌کارهای نوین و با توجه به سرعت و دامنه رشد فناوری‌های مبتنی بر اینترنت و موبایل، همچنین نیازسنجی مربوطه درخصوص چالش‌ها و مشکلات استارت‌آپ‌ها، به این نتیجه رسیدیم که خدمات قابل ارائه به فعالان این حوزه باید از جنسی متمایز و کاربردی باشد.

برای همین اقدام به ایجاد بسته‌ حمایتی ایران کیش، ویژه استارت‌آپ‌ها کردیم که این بسته براساس نیازهای اساسی و کلیدی کسب‌و‌کارهای نوین در حوزه تجارت الکترونیکی تدوین شده است.» وی افزود: «میت‌آپ تبریز گردهمایی گروه بزرگی از افراد خوش فکر بود، که ایران کیش متناسب با دو مولفه ارزیابی ایده‌ و کیفیت استارت‌آپ‌ معرفی شده با ایشان وارد مذاکره شده است که به زودی احتمال آغاز همکاری ایران کیش با دو پروژه بزرگ در سطح ملی وجود دارد.» دربانی گفت: «در میت‌آپ تبریز، شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه و آذربایجان حضور داشتند که بسیار علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های‌ ایرانی بودند. یکی از مقوله‌های مطرح شده برای همکاری این شرکت‌ها با ایران کیش در زمینه وندینگ ماشین بود.» رئیس بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت شرکت ایران کیش درباره ادامه روند حمایت از استارت‌آپ‌ها در آینده گفت: «قصد نداریم کیفیت یا کمیت را فدای یکدیگر کنیم؛ بنابراین تلاش می‌کنیم که با حفظ کیفیت و ایجاد شرایط مناسب با طیف مشخصی از استارت‌آپ‌ها همکاری داشته باشیم.»