گروه بنگاه‌ها:مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی کارکنان بانک گفت: لازم است تا جایی که می‌شود برای توسعه آموزش، چه به‌صورت مستقیم و چه به‌صورت غیر‌مستقیم تلاش کرد؛ زیرا موفقیت و دستیابی به اهداف بانک یا هر سازمانی در گرو آموزش موثر است.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی کارکنان که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک در ساختمان شماره دو بانک برگزار شد، عبدالمجید پورسعید ضمن تاکید بر اهمیت آموزش همکاران، آموزش را به دو بخش تقسیم و اظهار کرد: بخش اول در حوزه آموزش سرمایه‌گذاری برای افزایش دانش، ارتقای مهارت و تخصص همکاران و بخش دوم محیط و فضایی کاری است که ما آن را برای فعالیت و اشتغال انتخاب می‌کنیم. طی برگزاری مراسم افتتاحیه به طور همزمان مدیران استان‌های کرمان، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس و بوشهر از طریق نرم‌افزار مجازی مراسم را دنبال کرده و با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک گفت‌وگو کردند.

در این مراسم امیرشکری، مدیر آموزش بانک ایران زمین درخصوص نرم‌افزار طراحی شده توسط نیروهای متخصص خود بانک توضیح داد و گفت: به وسیله این نرم‌افزار از این پس آموزش در تمامی استان‌های کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و همکاران می‌توانند در محل سرپرستی‌های هر استان از تدریس استادان مجرب بانک استفاده کنند. مدیریت آموزش در انتها خاطر نشان کرد: برای اولین بار در بانک ایران زمین مدیریت آموزش با همکاری بخش‌های دیگر «بانک سوال» را ایجاد کردیم که در این بانک سوالات نزدیک بر ۲۵۰۰ سوال طراحی شده است و در زمان آزمون این سوالات به‌صورت تصادفی به همکاران داده خواهد شد.