گروه بنگاه‌ها: خدمات ممتاز کارت‌های مجازی بانک صادرات ایران با استقبال مشتریان مواجه و تا پایان خرداد ماه سال‌جاری میزان کارت‌های صادره این بانک نسبت به مقطع زمانی مشابه سال گذشته ٥٠ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی ارتقای کمی‌ و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده که خدمات مطلوب متنوع بانک متبوع استقبال هموطنان را به همراه داشته است به‌گونه‌ای که تا پایان خرداد ماه سال١٣٩٥ بیش از ١٥ هزار و٤٠٠ کارت مجازی (Virtual card) را صادر و به متقاضیان این‌گونه کارت‌ها که اشخاص حقوقی هستند تحویل داده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل این تعداد رشد٥٠ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، کارت مجازی خدمتی از بانک صادرات ایران است که با تخصیص یک شماره کارت ١٦ رقمی به درخواست‌کننده محصول، امکان جمع‌آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارت‌های عضو شتاب به شماره کارت تخصیص داده شده را فراهم کرده و این کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ که دارای شعب گسترده هستند اختصاص می‌یابد و محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی را مرتفع کرده است. شماره شانزده رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا برای واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز‌وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاه‌های خودپرداز است. این خدمت با درخواست کتبی صاحب یا صاحبان امضای حساب حقوقی از شعبه‌ای که در آن حساب دارند و تشخیص مسوول شعبه و تایید مدیریت استان یا منطقه قابل ارائه است و صاحبان امضا باید چک بلا محل منجر به کیفر خواست و مطالبات معوق تسویه نشده نداشته باشند و دارای آدرس ثابت باشند.