گروه بنگاه‌ها: نرم‌افزار پات و امکانات آن در روز گرامیداشت خبرنگار درشرکت ایران‌کیش معرفی شد. پیمان طبری، معاون فناوری اطلاعات شرکت ایران‌کیش ضمن اشاره به امکانات مختلف این نرم‌افزار از جمله خرید شارژ، پرداخت قبوض، باشگاه مشتریان و... یکی از مزایای این نرم‌افزار را کارت لویالتی (پی‌پات) دانست و گفت: «قرار است کارت‌هایی برای این موضوع صادر شود، کارت‌هایی که در اختیار مشتریان ایران‌کیش قرار می‌گیرد تا آنها از مجموعه امکانات این نرم‌افزار بهترو بیشتر استفاده کنند. وی اضافه کرد: نگاه ما به پی‌پات، نگاه گسترده‌تری است و آن را یک اکوسیستم پرداخت می‌دانیم. در آینده انواع محصولات جدید در کنار نام پی‌پات عرضه خواهند شد.

به‌زودی کارت پی‌پات، برنامه پرداخت پی‌پات و درگاه موبایل پی‌پات رونمایی می‌شود. برنامه‌هایی که قطعا به سایر اپلیکیشن‌های موبایلی که در بازار وجود دارد کمک می‌کند تا عملیات پرداخت را به راحتی و کاملا امن انجام دهند. معاون فناوری اطلاعات ایران‌کیش ادامه داد: ایده‌های بسیار خوبی در حوزه درگاه موبایلی در شرکت ما وجود دارد و این ادعا را داریم که در این حوزه کاملا نوآور هستیم و معتقدیم مارکت‌هایی مثل «کافه بازار»، «مایکت» و... به‌زودی تمام نیازهایشان را از طریق درگاه‌های موبایلی شرکت ایران‌کیش تامین می‌کنند. ما مدعی هستیم ایده و محصول جدیدی که در این زمینه به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گزینه بسیار خوبی به جای USSD می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه بانک مرکزی به‌دنبال حذف USSD است وقت آن رسیده تا ما روی ابزار موبایل متمرکز شویم و معتقدیم که اکوسیستم جدید پی‌پات و محصولاتی که در آینده ارائه خواهیم داد بدیع و جایگزین خوبی برای USSD‌ها است.» طبری درباره اپلیکیشن فعلی پات نیز اظهار کرد: «پی‌پات یک کارت وفاداری مشتریان است که ما به ازای خرید‌ها و مصرف‌ها به مشتریان امتیاز می‌دهیم تا آنها این امتیازها را در آینده به‌صورت ریالی استفاده کنند. از سویی پی‌پات را به باشگاه مشتریان وصل می‌کنیم تا به‌نوعی ثابت کنیم ایران‌کیش برای مشتریانش ارزش قائل است. در این اپلیکیشن سرویس‌های ویژه‌ای نیز در نظر گرفته‌ایم که در آینده خبرهای خیلی خوبی درباره آن خواهید شنید.

از سویی لریان فرد، مشاور عالی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تبریک روز خبرنگار، با اشاره به سابقه و پیشتازی این شرکت در عرصه پرداخت الکترونیک گفت: ایران‌کیش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های PSP در ایران است. لریان‌فرد افزود: «از دو سال پیش با آمدن آقای فرامرزی به مجموعه ایران‌کیش به‌عنوان مدیر‌عامل این شرکت، اهتمام خاصی به موضوع محیط زیست و مسوولیت‌های اجتماعی شده است، تجهیز مدرسه فضیلت شهرری به آبگرمکن خورشیدی، بازسازی نمازخانه، تصفیه آب آشامیدنی و همچنین انتشار کتاب «من زمین را دوست دارم» برای کودکان بخشی از این اقدامات در حوزه محیط‌زیست است. وی با برشمردن خدمات مختلف این شرکت در طول فعالیت چند سال اخیر، آن را گامی بزرگ در صنعت پرداخت کشور توصیف کرد.در این جلسه فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار ایران‌کیش گفت: ایران‌کیش با شروع فعالیتش در سال ۸۲ و فضای گنگی که در آن سال‌ها در حوزه پرداخت کشور بود، بنیانگذار صنعت پرداخت الکترونیک در کشور به‌شمار می‌آید.