گروه بنگاه‌ها: همزمان با پانزدهمین سالروز تاسیس بانک اقتصاد نوین و در آستانه پنجمین سالروز آغاز فعالیت بانکداری شرکتی به‌عنوان اولین تجربه استقرار شیوه‌های نوین بانکداری جامع، اولین مرکز خدمات مشاوره‌ای شرکتی ویژه مشتریان حقوقی در نظام بانکی کشور راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، خدمات مشاوره‌ای به‌عنوان قلب ارزش‌آفرینی خدمات بانکی و مالی سهم بسزایی در توسعه و تعمیق روابط و تعاملات مشتریان و بانک ایفا می‌‌کند.

بر همین اساس با توجه به گستره، تنوع و پیچیدگی‌های مربوط به خدمات و محصولات بانکی و مالی به‌ویژه برای مشتریان حقوقی، همواره این نیاز به‌عنوان یکی از مطالبات بحق مشتریان در نظام بانکی مطرح بوده است؛ بنابراین گزارش بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین با درک و تعهد همیشگی خود به نوآوری و خلق ارزش برای مشتریان و فعالان اقتصادی، همسو با استراتژی‌های کلان اقتصادی کشور در حمایت از کسب‌و‌کارهای داخلی و در سال اقتصاد مقاومتی، اولین مرکز مشاوره جامع خدمات مشاوره‌ای ویژه مشتریان حقوقی را پایه‌گذاری کرده است.

خدمات مشاوره‌ای (Advice) برای مشتریان شرکتی، با رویکرد توصیه‌ای، پیش نگرانه، فرآیندی و مبتنی بر فرصت یابی طراحی شده است. مشتریان می‌توانند نوع خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز خود را انتخاب و از طریق کانال‌های ارتباطی به‌صورت فردی یا گروهی از تجارب، دانش و تخصص مشاوران بانک اقتصادنوین بهره‌مند شوند.

بر این اساس درخواست‌ها، نیازها و مسائل بانکی و مالی با ویژگی‌هایی که در ادامه می‌آید در اولویت پاسخگویی قرار خواهند داشت. فرصت‌ها و ظرفیت‌های پیش‌رو و در دسترس در حوزه بانکی و مالی، آموزش نحوه استفاده از خدمات و محصولات مالی و بانکی، سوالات و پرسش‌ها درخصوص فرآیندهای کاری پیش و حین دریافت خدمات و محصولات و تحلیل‌های روزآمد درخصوص مسائل جاری کسب‌و‌کار با رویکرد مالی و بانکی همچنین حوزه‌های ارائه خدمات مشاوره‌ای بانکداری شرکتی شامل مسائل حقوقی، امور بین‌الملل، نظام پرداخت، اعتبارات (تسهیلات و تعهدات)، بیمه، تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی، لیزینگ، صرافی هم اینک فعال و در دسترس مشتریان حقوقی بانک اقتصادنوین قرار دارد.