حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی کرج

گروه بنگاه‌ها: سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی این شهر گفت: تلاش‌های بانک شهر در مسیر پیشرفت پروژه‌های عمرانی کرج مشهود است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، غفور قاسمپور با بیان این مطلب گفت: حمایت‌های بانک شهر موجب انجام تملکات و همچنین پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی در شهر کرج شده است که به‌طور حتم، این همکاری برد- برد است. وی با تاکید بر حمایت بانک شهر در عمران و آبادی شهرها اظهار کرد: پیشرفت‌های فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی و همچنین تملک‌هایی که با حضور موثر بانک شهر انجام شد، کمک بزرگی بود که این همکاری را مبتنی بر برد- برد می‌دانم. قاسمپور خاطرنشان کرد: احداث پروژه زیرگذر شهدای دانش‌آموز با اعتبار اولیه ۸ میلیارد تومان در ادوار گذشته شورای شهر تصویب شد، اما هزینه تمام شده آن به دلیل بلاتکلیفی چند ساله پروژه به ۲۳ میلیارد تومان افزایش یافت که هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ زیست محیطی خسارت‌هایی را به همراه داشت.

برنامه کارگروه تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی اعلام شد

گروه بنگاه‌ها: اولین جلسه کارگروه تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد و برنامه‌های سال ۱۳۹۵ و مشکلات جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. عباس رنجبر کلهرودی دبیرکارگروه تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در این نشست ابتدا گزارشی از عملکرد سال ۱۳۹۴ کارگروه و کمیته‌های فرعی و همچنین کارهای ناتمام سال‌های گذشته ارائه شد و برنامه‌هایی چون بررسی اثر کاهش سود بانکی بر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، بررسی و ارائه راهکار برای تدوین آیین‌نامه اجرایی نحوه تسهیم سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی و همچنین معاینات پزشکی بیمه‌های زندگی و سایر بندهای آیین‌نامه ۶۸، بررسی شرایط اجرای آیین‌نامه ۵۴ شورای عالی بیمه، بررسی درباره ورود شرکت‌های خارجی به بازار بیمه‌های زندگی و نحوه همکاری با آنها، بررسی درباره انتشار بولتن تخصصی ویژه درباره بیمه زندگی به‌صورت اختصاصی یا با همکاری سایر کارگروه‌ها و پیگیری در مورد تصویب نهایی آیین‌نامه بیمه‌های مستمری و شرایط عمومی بیمه‌های زندگی در دستور کار قرار گرفت.

بانک حکمت ایرانیان میزبان بانک ایتالیایی شد

گروه بنگاه‌ها: بانک حکمت ایرانیان در راستای گسترش تعاملات خود در سطح بین‌المللی و ایجاد روابط کارگزاری با سایر بانک‌های جهان، میزبان مدیران ارشد بانک پوپولاره شهر ورونای ایتالیا شد. بانک حکمت ایرانیان در راستای گسترش تعاملات خود در سطح بین‌المللی و ایجاد روابط کارگزاری با سایر بانک‌های جهان، میزبان مدیران ارشد بانک پوپولاره شهر ورونای ایتالیا شد. در این دیدار پائولینی و روفینی از مدیران ارشد بانک پوپولاره ایتالیا، با معاونت بین‌الملل بانک حکمت دیدار و در خصوص ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری در حوزه بین‌المللی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و بر استفاده از ظرفیت‌های ارزی بانک حکمت در تعامل با بانک پوپولاره و ایجاد روابط کارگزاری میان دو بانک تاکید کردند.