گروه بنگاه‌ها: در مراسمی‌با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مصطفی دارانی معاون هماهنگ‌کننده، برخی از معاونان و مدیران حوزه مرکزی و مسوولان استان مازندران؛ از زحمات پرویز سوادکوهی، مدیر سابق شعب استان تقدیر شد و طی حکمی‌ محمدتقی نوروزی به‌عنوان مدیر شعب استان مازندران موسسه اعتباری کوثر منصوب شد.به گزارش روابط عمومی ‌موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر رضایی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سوادکوهی مدیریت سابق شعب استان مازندران اظهار کرد: با حضور این مدیر و تعهدی که وی نسبت به کار داشت شاهد توفیقات خوبی در استان بودیم و امیدواریم از تجارب ایشان بتوانیم بهره لازم را ببریم.

نایب رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر درباره وضعیت و جایگاه موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی گفت: جایگاه مناسبی در نظام بانکی کشور داریم و در حال ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت به‌عنوان «بانک کوثر» هستیم. دکتر رضایی در این مراسم با تاکید بر اهمیت منابع انسانی کارآمد به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان افزود: نیروی انسانی، دارایی راهبردی سازمان محسوب می‌شود و رشد موسسه به پشتوانه نیروی انسانی کارآمد است. مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان مازندران در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند، اظهار کرد: ضروری است نظام بانکی کشور در راستای تحقق این خواسته معظم له پیشگام و پیشتاز باشند.

وی افزود: بسیاری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در صورت اجرایی شدن می‌تواند زمینه رونق تولید، کسب‌و‌کار و اشتغال را در جامعه ایجاد کند. مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اینکه این موسسه در حوزه تولید اقدام به حمایت بخش خصوصی در حوزه خودرو کرده است، تصریح کرد: قصد داریم با تزریق منابع اعتباری به تولیدکنندگان قطعات خودرو، خدمات پس از فروش و اشتغال‌زایی ناشی از تاسیس این واحدهای خرد را در کشور تقویت کنیم.دکتر رضایی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی خرد و کوچک و تامین سرمایه در گردش آنها در دستور کار این موسسه است، افزود: موسسه کوثر در حوزه ارتقا شاخص‌های حمل‌و‌نقل ریلی اقدام به اعطای تسهیلات برای خرید ۵ رام قطار مسافربری تهران - مشهد طی سال گذشته کرده است.