گروه بنگاه‌‌ها: مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌‌های بدنی در نخستین گردهمایی مدیران ارشد و استانی صندوق اظهار کرد: این صندوق، چتر حمایتی صنعت بیمه است و قانون تشکیل صندوق از مترقی‌ترین قوانین کشور است.

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارت بدنی کشور، در این گردهمایی، دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق با اشاره به جایگاه این نهاد در صنعت بیمه و نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: صندوق با تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث به‌عنوان بیمه‌گر دوم در صنعت بیمه نقش‌آفرینی خواهد کرد، لذا باید با اتکا به نیروی متخصص انسانی شعب سراسر کشور و تغییر فرآیندها متناسب با تغییرات قانون جدید بتوانیم خدمات ارائه کنیم.

مدیرعامل صندوق در ادامه به هوشمند‌سازی گردش اطلاعات در صندوق اشاره کرده و افزود: صیانت از وجوه و منابع صندوق با پیاده‌سازی سیستم هوشمند پردازش اطلاعات شدت گرفته است و با بهره‌گیری از این ابزار قدرتمند خدمات پایدارتری از سوی صندوق ارائه خواهد شد. جباری در تشریح این سیستم هوشمند اظهار کرد: امروز با پیاده‌سازی این سیستم در صندوق تامین خسارت بدنی تشکیل پرونده، بررسی خسارت، واحد تحقیق، شورای فنی، واحد حقوقی و مالی تا مرحله پرداخت و حتی روند بازیافت تسهیلات کاملا به صورت هوشمند عملیات خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: با راه‌اندازی این سیستم، دیگر نیازی به مراجعه خسارت‌دیدگان به ستاد مرکزی صندوق در تهران نیست و عموم هموطنان مشمول خدمات صندوق می‌توانند در استان و شهر محل اقامت خود اقدامات ثبت پرونده را به صورت الکترونیک انجام دهند.