گروه بنگاه‌ها: نشست مدیران و کارشناسان معاونت منابع انسانی و آموزش با حضور رضایی مدیرعامل موسسه و جمعی از معاونان و مدیران حوزه مرکزی با محوریت ارائه گزارش عملکرد سال گذشته این معاونت و برنامه‌های سال ۹۵ برگزار شد.به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، دکتر عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه در این نشست با تاکید بر اهمیت منابع انسانی کارآمد به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان گفت: نیروی انسانی، دارایی راهبردی سازمان محسوب می‌شود و از این رو، توجه مدیریت را سخت به خود معطوف کرده است.

نایب رئیس هیات‌مدیره موسسه اعتباری کوثر افزود: دیدگاه مدیران کوثر که آینده را نیز از آن خود ساخته‌اند، نسبت به مخارج امور کارکنان، دیدگاه هزینه‌ای نیست؛ بلکه سرمایه‌ای و آن هم از نوع سرمایه‌گذاری راهبردی است. وی اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی به معنی رشد آموزش و پرورش همزمان منابع انسانی است. رضایی با تاکید بر پرورش کارکنان در موسسه گفت: هدف از پرورش، آماده‌سازی پرسنل به‌گونه‌ای است که سازمان را جزئی از وجود خود تلقی کنند و با تمام وجود در خدمت سازمان باشند. مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرراهبرد توسعه منابع انسانی را مجموعه تصمیمات در حوزه جذب کارکنان، کیفیت پرداخت‌ها، ترفیع کارکنان و کیفیت عملکرد دانست و افزود: ساختار نیروی انسانی موسسه اعتباری در نظام بانکی کشور بی‌نظیر است. جذب نیروهای جوان و متخصص در تعامل با مدیران با تجربه سبب رشد و شکوفایی موسسه اعتباری کوثر شده است.

رضایی با تشکر از تدوین نقشه راه در معاونت منابع انسانی و آموزش تصریح کرد: ترسیم چشم‌انداز سبب بسیج منابع در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده می‌شود. برگزاری بیش از ۴۰ هزار نفر ساعت در قالب ۴۶ دوره تخصصی، تولید ۱۲ محتوای مجازی، برگزاری دوره‌های یادگیری مجازی و ارائه پژوهش و مقالات در همایش‌های تخصصی نظام بانکی عملکرد خوبی را در حوزه آموزش موسسه رقم زده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان موسسه اعتباری کوثر گفت: فرآیندهایی که در حوزه آموزش موسسه تبیین و عملیاتی می‌شود باید دو اصل رشدپذیری و یادگیرندگی را مدنظر قرار دهند.شایان ذکر است در این نشست مدیران آموزش، کارگزینی، رفاهی، ارزیابی عملکرد، جذب و گزینش و امور مدیران، گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال ۹۵ را ارائه کردند.