دنیای اقتصاد: واحد آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «دوره کاربردی معافیت‌های مالیاتی قانون رفع موانع تولید و اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم» در روز شنبه 30 آبان به مدت 5 ساعت برگزار می‌کند.

هدف از این دوره، آشنایی شرکت‌کنندگان با معافیت‌های مالیاتی جدید برای شرکت‌ها و طرح‌های تولیدی، تغییرات قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1380، استمهال وام‌ها و تسهیلات بانکی ارزی، استراتژی‌ها و راهکارهای جدید تامین مالی، مزیت‌ها و فرصت‌های قانون‌های فوق برای شرکت‌های بورسی و همچنین آشنایی با مواد تصویب شده در قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم است که در دو قانون مجزا اخیرا به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسیده است.


این دو قانون شامل معافیت‌های مالیاتی جدید برای شرکت‌ها و طرح‌های تولیدی، روش‌های استمهال وام‌ها و تسهیلات بانکی، استراتژی‌ها و راهکارهای جدید تامین مالی غیربانکی و اصلاحات قانون مالیات‌های مستقیم است. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌ اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس حاصل یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.