برنامه‌های کانون کارآفرینان توسعه‌گرا توسط حسین‌سلطانی‌نیا، سخنگوی این کانون رونمایی شد. این برنامه در چهار بخش ویژگی‌های اتاق بازرگانی، انتظارات بخش‌خصوصی از اتاق، انتظارات از دولت و انتظارات مردم از اتاق در ۵۱ بند اعلام شده است. همچنین کانون نامبرده دربیانیه‌ای از تصمیم انجمن نظارت بر انتخابات مبنی بر برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قدردانی و حمایت خود را اعلام کرد. سندیکای صنعت مخابرات ایران در جریان هشتمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی تهران، حمایت معنوی خود را از ستاد ائتلاف بزرگ اعلام کرد. فرامرز رستگار رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران طی نامه‌ای به ائتلاف بزرگ پیوست.

شنیده‌ها حاکی از قرار گرفتن اسامی برخی از افراد در چند لیست از گروه‌های انتخاباتی است. بنابراین طیف‌های مختلف، خواستار تعیین تکلیف این افراد شدند.

نخستین ائتلاف بورسی‌ها برای حضور در اتاق بازرگانی با اعلام فهرست ۳۲نفره از مدیران شرکت‌های فعال بازارسرمایه وارد مرحله تازه‌ای شد. به اعتقاد این گروه، با حضور این افراد در اتاق بازرگانی، قطعا شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در دوره جدید خواهیم بود.