شاتا: معاون مدیریت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شفاف‌سازی در خدمات و اطلاعات برای تمام صنعتگران، معدنکاران و تولیدکنندگان و تجار از اولویت‌های این وزارتخانه در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد است. علی یزدانی افزود: به کارگیری دولت الکترونیک کمک زیادی به این موضوع می‌کند. وی ادامه داد: در اسفند ماه سال گذشته به دنبال ابلاغ آیین‌نامه اجرایی دولت در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، کارگروه ارتقای سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن وتجارت شکل گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: پس از انتصاب اعضای کارگروه یاد شده توجه به شناسایی گلوگاه‌ها در مجموعه وزارتخانه با نظرخواهی از معاونت‌های تخصصی و روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها انجام شد.

دبیر کارگروه ارتقای سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مرکز نوسازی و تحول اداری وزارتخانه، این رسالت را دارد که این خدمات را شناسایی کرده و حوزه‌های تخصصی آن را پس از مشورت با معاونت‌های تخصصی و تشکل‌ها اجرا کند.