گروه بازرگانی- نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با محوریت لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار ارزان قیمت از دیروز (چهارشنبه) در مصلای تهران افتتاح شد. این نمایشگاه در ادامه برپایی نمایشگاه‌های پاییزه که از ۱۲ شهریور ماه در چهار نقطه بوستان ولایت، حکیمیه، پارک ارم و فرهنگسرای خاوران آغاز شده، از ۲۰ تا ۳۱ شهریور ماه با محوریت لوازم التحریر و پوشاک و کیف و کفش مدرسه برپا شده است. قاسم نوده فراهانی، رییس شورای اصناف کشور در این باره گفت: متاسفانه لوازم‌التحریر تولید داخلی بسیار کم است؛ ولی باز هم سعی کرده‌ایم تا حد امکان در این نمایشگاه، از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

وی از ایجاد نقوش جدید روی کیف و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان خبر داد و تصریح کرد: از ویژگی‌های این دوره نمایشگاه لوازم‌التحریر، شرکت برخی موسساتی است که اخیرا اقدام به تولید نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی کرده‌اند. بر این اساس، مجموعه‌های شکرستان، ایام، روشنا، مدرسه و قاصدک به ارائه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزاری خواهند پرداخت که با طرح‌های مختلف ملی -مذهبی به چاپ رسیده‌اند.

رییس شورای اصناف کشور یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها تخفیف کالاها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود و نظارت بازرسان بر عرضه کالا نیز در این ایام تشدید می‌شود.