گروه بازرگانی-‌ دو نمایشگاه تخصصی صادراتی مواد غذایی، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته و صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان به صورت همزمان از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در اولین نمایشگاه مواد غذایی، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته بیش از ۶۰شرکت آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های: ادوات کشاورزی، ماشین‌آلات کشاورزی، بسته‌بندی، دستگاه‌های چاپگر، ماشین‌آلات مختلف خط تولید مواد غذایی، نان سنتی و صنعتی، انواع نوشیدنی‌ها، لبنیات، شیرینی و شکلات، غذای کودک، انواع روغن خوراکی، غذاهای کنسرو شده و سایر محصولات مرتبط را در فضایی به وسعت ۴هزار مترمربع در معرض بازدید سرمایه‌گذاران، بازرگانان، متخصصان، استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند. براساس این گزارش وجود ظرفیت‌های مطلوب و تنوع اقلیمی و آب و هوای مدیترانه‌ای در تولید محصولات زراعی، باغی و صنایع کشاورزی استان زنجان موجب شده استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه به عمل آید.

همچنین در اولین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان ۴۰شرکت تولیدی، صنعتی و بازرگانی محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. استان زنجان با برخورداری از منابع طبیعی بسیار، مراکز مرتبط و همچنین ظرفیت‌های مطلوب در پرورش دام، طیور و آبزیان و صنایع مرتبط از مدت‌ها پیش مستعد برگزاری چنین نمایشگاهی بود که این امر در سال‌جاری با تکمیل سالن‌های مدرن با امکانات مناسب نمایشگاهی تحقق یافت.

***

با خبر شدیم که جمشید فلاحی به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاهی کاسپین کار خود را آغاز کرده است. امید که تجربه گران‌بار وی در بخش‌خصوصی نیز به بار نشیند.