گروه بازرگانی- مدیر مرکز آموزش مدیریت و رهبری ایرانیان از آغاز به کار «نخستین مرکز آموزش مکاتبه‌ای ویژه مدیران» همزمان با برپایی «هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیران کیفیت» که از ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه در مرکز همایش‌های رازی تهران برپا می‌شود، خبر داد.

حمید سرایداریان افزود: این مرکز آموزشی با هدف گسترش و به روز کردن توانایی‌ها و مهارت‌های علمی و شغلی مدیران، کارمندان دولت، کارکنان بخش‌های خصوصی، دانشجویان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و جویندگان کار و ... از روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در تهران آغاز به کار می‌کند. دبیر هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیران کیفیت گفت: مرکز آموزش مدیریت و رهبری ایرانیان با همکاری EASY LEARNING که ابتکار موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد (UNTAR) است و هم‌اکنون برای ۱۳۴ کشور جهان فعالیت می‌کند به منظور پرورش مدیرانی که محدودیت زمان دارند و قادر به شرکت در دوره‌های مختلف حضوری نیستند دوره‌های غیرحضوری را طراحی کرده است.

وی با اشاره به تقارن آغاز به کار «نخستین مرکز آموزش مکاتبه‌ای ویژه مدیران» با «هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیران کیفیت»‌یادآور شد: این کنفرانس از نظر تعداد افراد شرکت کننده در بین کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی کیفیت مقام نخست را به خود اختصاص داده و از حمایت ۵۰ سازمان بین‌المللی از بیش از ۴۰ کشور جهان برخوردار است.

سرایداریان اضافه کرد: مرکز آموزش مدیریت و رهبری ایرانیان با حضور استادان و صاحب‌نظران جهانی کیفیت همچون آکادمی بین‌المللی کیفیت، سازمان کیفیت آسیا، سازمان کیفیت آسیا و اقیانوسیه، انجمن کیفیت خاورمیانه و مرکز مدیریت کیفیت فراگیر اروپا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز آموزش مدیریت و رهبری ایرانیان در راستای اهداف «پارک فناوری کیفیت» که سال گذشته در صحن هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیران کیفیت با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس سازمان کیفیت آسیا و اقیانوسیه و رییس شهرک علمی - تحقیقاتی اصفهان افتتاح شد، انجام می‌شود.