گروه بازرگانی- استقبال مسوولان کشور و سفرا و هیات‌های نمایندگی کشورهای دیگر از نمایشگاه امسال ایپاس در سطح مطلوبی است.

سردار منیری، مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه ایپاس یک نمایشگاه تخصصی است و قاعدتا انتظار نمی‌رود که با استقبال کنندگان زیادی روبه‌رو شود اما بر خلاف انتظار ما در روزهای گذشته حضور متخصصان، دانشگاهیان، نیروهای نظامی‌و انتظامی، اساتید و محققان بسیار گسترده بوده است به حدی که گاه غرفه‌ها با ازدحام روبه‌رو می‌شوند. منیری افزود: نمایشگاه ایپاس این امکان را به تولیدکنندگان داخلی داده است تا تولیداتشان را در معرض دید همگان بگذارند. از سوی دیگر نیروهای پلیس، متخصصان و اساتید با آخرین دستاوردهای روز جهانی در این عرصه آشنا می‌شوند.

وی تاکید کرد: از مسوولان انتظار می‌رود که وقتی نمایشگاهی با این کیفیت در کشور برگزار می‌شود با حضور و تشویق تولید کنندگان به اعتلای این صنعت کمک کنند. در نمایشگاه امسال ایپاس سفرای استرالیا، مکزیک و بنگلادش حضور یافته و با مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا در مورد روابط دو جانبه به بحث و گفت‌وگو پرداختند. همچنین افسر ارتش پلیس فدرال استرالیا و رییس ویژه امنیتی بنگلادش و معاون مالی بخش تجاری انگلیس وابسته‌های نظامی ‌ژاپن و هیاتی از سفارت زیمبابوه از نمایشگاه دیدار و با سردار منیری گفت‌وگو کردند.

از دیگر کشورها نیز وابسته‌های نظامی ‌لهستان، اندونزی، ترکیه، آلمان، چک، فرانسه، روسیه، فیلیپین، اوکراین، هند، پاکستان، چین، کره و ارمنستان با مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا دیدار کردند.