گروه بازرگانی - نمایشگاه فروش بهاره که برای اولین بار برگزاری آن بر عهده اصناف گذاشته شده است از تاریخ ۹ تا ۱۸ اسفند در دو نقطه از تهران برپا می‌شود. کامبیز مروت‌جو، نایب‌ریس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته، واگذاری نمایشگاه بهاره را به اصناف گامی در جهت بهبود کیفیت کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته به دلیل اینکه نظارتی بر واگذاری غرفه‌ها به افراد نبود، بسیاری از کالاهای بنجل و بی‌کیفیت در این نمایشگاه عرضه می‌شد و فروشندگان در زمان قبل از برپایی نمایشگاه با سری‌دوزی و عرضه کالاهای بی‌کیفیت مصرف‌کنندگان را بدبین می‌کردند.

وی در مورد نحوه قیمت‌گذاری کالاها در نمایشگاه مذکور گفت: اولویت اعطای غرفه با تولیدکنندگان کالاهای داخلی است.

محمدرضا جعفریان، مدیر اجرایی و هماهنگ‌کننده این نمایشگاه‌ در خصوص مکان‌های برگزاری آن اظهار داشت: امکان‌های قطعی این نمایشگاه‌ها یکی در غرب تهران در پارک ارم و دیگری در شرق تهران در محوطه سازمان گوشت جنب دانشگاه خواجه نصیر است.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را ۹۰۰واحد اعلام کرد و ادامه داد: برای هر غرفه ۱۲متری مبلغ ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده است.

جعفریان، اضافه کرد: اتحادیه کیف و کفش، کشباف، پوشاک، خیاطان، خرازان، پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان و فروشندگان لوازم ورزشی، شیشه و بلور و لوستر و فروشندگان آجیل و خشکبار از جمله اتحادیه‌هایی هستند که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.