گروه بازرگانی- دومین نمایشگاه بین‌المللی اتوماسیون صنعتی (iAF۲۰۰۶) با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان و شرکت نمایشگاهی میلاد نور از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، مهندس علی محتشم امیری، مدیر اجرایی این نمایشگاه هدف از برگزاری این دوره از نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردها، تجهیزات و تکنولوژی در زمینه اتوماسیون صنعتی و صنایع مربوط به آن و همچنین معرفی این صنعت به سطوح مختلف شغلی به‌خصوص صنعتگران کشور جهت توسعه صنایع داخلی و آشنایی با پیشرفت‌های روز و دستاوردهای متخصصان داخلی و خارجی عنوان کرد.

امیری اظهار داشت: در این نمایشگاه کلیه شرکت‌هایی که در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌هایی اتوماسیون و یا واردات محصولات مربوطه، فعالیت دارند و همچنین سازمان‌هایی که با موضوعاتی همچون مشاوره و طراحی سیستم کنترل، ابزار دقیق، انواع روبوت‌های صنعتی، انواع سنسورها، مبدل‌های الکترونیکی، انواع سیستم‌های کنترل، مدارهای PLC و انواع راه‌انداز‌ها در ارتباط هستند شرکت می‌کنند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اتوماسیون در فضایی بالغ بر ۲۴۰۰مترمربع برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۶۰شرکت داخلی و خارجی برای حضور در آن ثبت‌نام کرده‌اند.