گروه باز رگانی-اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در اردیبهشت ماه امسال ۱۱۹۹ کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی کشور صادر و یا تمدید کرده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵درصد و نسبت به فروردین ماه امسال نیز ۸۷درصد افزایش را نشان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی اتاق تهران در دو ماه گذشته در مجموع ۱۸۴۰ شخص حقیقی و حقوقی از خدماتی نظیر صدور و تمدید کارت بازرگانی استفاده کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی یافت است. سال قبل در همین مدت ۱۰۶۲ کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده بود.

همچنین در فروردین ماه امسال واحد عضویت و کارت بازرگانی اتاق تهران برای ۱۴۶ متقاضی حقوقی کارت جدید صادر کرده و کارت بازرگانی ۲۷۳ متقاضی حقوقی را نیز تمدید کرده است.

در همین حال ۷۵ شخص حقیقی از اتاق تهران کارت جدید دریافت کرده‌اند ضمن این که ۱۴۷ شخص حقیقی عضویت و کارت بازرگانی خود را تمدید کرده‌اند.مقایسه آمارهای ارائه شده از سوی واحد صدور و تمدید کارت بازرگانی اتاق تهران در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۵۵درصد رشد حکایت دارد و نشان می‌دهد که در فروردین ماه امسال ۲۲۹ کارت بازرگانی بیشتر از فروردین ماه سال گذشته صادر و یا تمدید شده است.