گروه بازرگانی- در ادامه اعلام نتایج انتخابات اتاق‌های بازرگانی شهرستان‌ها، اتاق‌های زنجان، تبریز، زاهدان و شهرکرد نیز اعضای جدید هیات‌رییسه خود را معرفی کردند. به گزارش خبرنگار «دنیای‌اقتصاد»، هیات‌نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان برای چهارمین دوره متوالی ابراهیم جمیلی را به عنوان رییس جدید این اتاق انتخاب کردند.

همچنین دهستانی به عنوان نایب‌رییس اول و کلانتری به عنوان نایب‌رییس دوم معرفی شدند و خزانه‌داری اتاق نیز به هاشمی رسید و مقدم نیز به عنوان منشی اتاق تعیین شد.

در اتاق تبریز نیز، رحیم جامبر صادقیان از سوی هیات‌نمایندگان برای مسند ریاست اتاق انتخاب شد و مهندس هوشنگ‌ فاخر، نایب رییس اول و مهندس پرویز کلینی ممقانی، نایب‌رییس دوم شدند.

علی‌اصغر پورفرشچی‌زاد نیز به عنوان عضو هیات‌رییسه و خزانه‌دار برگزیده شد و دکتر فریدون جعفری تبریزی هم به سمت عضو هیات‌رییسه و منشی اتاق معرفی شد.

در اتاق بازرگانی زاهدان نیز ریاست اتاق به عبدالحکیم ریگی میرجاوه رسید و فتح‌ا... نارویی و محمدعلی نشاطی به ترتیب نایب رییس اول و نایب‌رییس دوم شدند.

همچنین محمد خدابخشی، به عنوان عضو هیات‌رییسه و خزانه‌دار و محمد شهنوازی نیز به سمت عضو هیات‌رییسه و منشی معرفی شدند.

از سوی دیگر، هیات‌نمایندگان اتاق شهرکرد نیز سیدمحمدرضا سیدنبوی را به عنوان رییس اتاق برگزیدند و آیت‌ا... احمدی را به عنوان نایب رییس اول و عبدالکریم کریمی فیل‌آبادی را به عنوان نایب‌رییس دوم معرفی کردند و سید کوروش هاشمی گل‌سفیدی نیز از اعضای هیات‌رییسه، خزانه‌داری اتاق را به دست گرفت. تورج آزادیان نیز به سمت عضو هیات‌رییسه و منشی اتاق تعیین شد.

ابراهیم جمیلی که به عنوان رییس چهارمین دوره اتاق بازرگانی زنجان برگزیده شده است، در اولین جلسه هیات‌نمایندگان این اتاق، با تاکید بر عزم دولت و مجلس به منظور اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، خاطرنشان کرد: با اجرای این اصل سهم بخش‌خصوصی در اقتصاد از ۱۵درصد به ۸۰درصد ارتقا خواهد یافت.

جمیلی همچنین با اشاره به طرح اصل ۴۴ قانون اساسی در کمیسیون ویژه مجلس، اظهار کرد: کمیسیون ویژه در ۲۷سال گذشته تنها در ۳مورد تشکیل شده که این موضوع بیانگر حساسیت اجرای اصل۴۴ قانون اساسی است.

رییس جدید اتاق بازرگانی استان زنجان، اعزام ۱۰هیات اقتصادی از استان زنجان به کشورهای مختلف و دعوت از ۸ هیات‌اقتصادی به استان را از برنامه‌های این دوره اتاق عنوان کرد.

براین اساس، اولین هیات‌اقتصادی استان زنجان در خردادماه عازم کشور ازبکستان خواهد شد.