گروه بازرگانی - با حذف مرغ از سبد کالایی کارمندان، چای، رب و ماکارونی به سبد کالای ویژه رمضان کارمندان اضافه شدند.

به گزارش «مهر»، از امروز، دوشنبه، توزیع سبد کالای ویژه ماه رمضان میان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار کارمند به صورت رایگان آغاز می‌شود. البته ابتدا در این سبد کالایی ۲۰ کیلوگرم برنج، ۱۰ کیلوگرم مرغ، ۵ عدد روغن مایع ۹۰۰ گرمی و ۵ کیلوگرم شکر قرار داشت که بر اساس جدیدترین تصمیم دولت، چای، رب و ماکارونی هم به آنها اضافه شده است، اما به دلیل تامین نشدن بودجه مرغ از این سبد حذف شده است. در این باره، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با «ایسنا»، از حذف مرغ از سبد کالای ماه رمضان کارمندان خبر داد و گفت: متاسفانه بودجه لازم برای گنجاندن مرغ در سبد کالای ماه رمضان تامین نشد.

به گفته رادمرد، بودجه خرید مرغ به اندازه کافی نیست؛ بنابراین اگر این بودجه به طور کامل تامین شود، مرغ نیز در فرصت مناسب به کارمندان تحویل داده خواهد شد و در غیر این صورت این کالا حذف می‌شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت البته یادآوری کرد: اقلام چای، رب و ماکارونی علاوه بر روغن، شکر و برنج در سبد کالای کارمندان گنجانده شده است. ارزش سبد کالایی ویژه رمضان کارمندان بیش از ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است که به صورت رایگان توزیع می‌شود.