دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران خبر داد: همایش «بررسی چالش‌های صادرات» با حضور کارآفرینان، جمعی از اقتصاددانان و مقامات دولتی قرار است در تاریخ ۲۷ مردادماه برگزارشود. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، محمد مهدی راسخ در تشریح جزییات برگزاری این همایش عنوان کرد: اتاق بازرگانی تهران با همکاری سه نهاد دولتی، مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کرده که جمعی از مدیران دولتی، فعالان و کارآفرینان بخش خصوصی و بازرگانان، روسای اتاق‌های بازرگانی و اقتصاددانانی از سراسر کشور در آن شرکت خواهند کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران افزود: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد توسعه صادرات و حرکت به سوی تولید صادرات محور، اتاق بازرگانی تهران با همکاری سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات و بانک توسعه صادرات تصمیم به برگزاری این همایش گرفت تا از طریق آن، فرصت‌ها و چالش‌های صادراتی ایران را با نگاه کارشناسان این حوزه به نقد و بررسی بگذارد.

او خاطرنشان کرد: در این همایش مضامینی چون تاثیر قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بر تولید، صادرات غیرنفتی‌ها و تجارت خارجی و صدور خدمات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همایش «بررسی چالش‌های صادرات» ۲۷ مردادماه در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.