مدیرعامل موسسه آموزش عالی آزاد ماهان گفت: اگر شرکتی گرید دارد می‌تواند برند نیز داشته باشد. هادی سیاری در گفت‌و‌گو با ستاد خبری نخستین نمایشگاه تخصصی برند اظهار داشت: در سطح بازارهای جهانی برند جایگاه حقوقی دارد؛ یعنی هر شرکت پس از کسب موفقیت می‌تواند برند خود را ثبت کند؛ اما در ایران ملاک برندهای خوب، قدرت و ثروت است.

وی درخصوص برندهای آموزشی در ایران بیان کرد: چند برند آموزشی در ایران فعالیت دارند که کار آموزش مدیران کاربردی را بر عهده دارند تا بتوانند خلاء میان دانشگاه و صنعت را پر کنند و موسسه ماهان نیز از این برندها است که تلاش دارد در مسیر معیار برندهای برجسته حرکت کند.

رییس هیات‌مدیره موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در ادامه خاطرنشان کرد: برند در همه جای جهان تعریف مشخصی دارد؛ اما به‌کارگیری این تعریف‌ها در تشخیص برند برتر بسیار مهم است و برای معرفی برند آموزشی می‌توانیم مشخصه ارزش‌آفرینی و فلسفه خدمت‌رسانی بیشتر هر سازمان را در کمک به حرکت به سمت نهضت مدیرسازی و کارآفرینی و کارآیی بیشتر هر موسسه آموزشی و حرکت دانشگاه به سمت صنعت در ایران مد نظر بگیریم و بر اساس آن مشخص کنیم برندهای آموزشی برتر در ایران کدام‌ها هستند. سیاری در پایان تصریح کرد: ارزش‌های یک برند خوب به نوعی است که یک شرکت نمی‌تواند آن را خریداری کند، بلکه برای کسب یک برند باید به ارزش‌های آن عمل کرد تا بتواند به عنوان یک برند خوب معرفی شود.