نمایشگاه‌های هندی‌ها

گروه بازرگانی - حیدرآباد واقع در جنوب خاوری هند مرکز ایالت اندرا پرادش، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای بین‌المللی جنوب آسیا و از جمله بازارهای هدف مقدم کارآفرینان جهانی، سرمایه‌گذاران و جهانگردان است. حیدرآباد در بین چند شهری که در آنها سنت و تکنولوژی با هم تلفیق شده‌اند، منحصر فرد به حساب می‌آید. نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی حیدرآباد موسوم به هیتکس (HITEX) با ۲۸۳,۲۸۱.۱۱ متر مربع مساحت، بزرگ‌ترین مجموعه مدرن نمایشگاهی در هندوستان بوده و زیرساخت‌های خود را در کلاس جهانی برای مشارکت‌کنندگان بین‌المللی فراهم می‌کند. این مجموعه به سالن همایش، غرفه‌ها و تجهیزاتی به منظور برگزاری نمایشگاه‌های تجاری مجهز است. هیتکس هم اینک به مقصد نخست هند برای نمایشگاه‌های بین‌المللی بدل شده است. این مجموعه مکانی است با پیشرفته‌ترین تجهیزات برای نمایشگاه‌های بین‌المللی، همایش‌ها و مراسم صنفی در هندوستان. به دلیل تاسیسات مدرن، تیم متخصصان حرفه‌ای، امکانات تکنولوژیکی پیشرفته، انعطاف پذیری منحصر به فرد و خدمات با استانداردهای بالا، هیتکس برگزارکنندگان و مشتریان را به طور مساوی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این سالن‌ها همراه با دامنه جامعی از امکاناتی همچون نیرو،سیستم آب‌رسانی، ارتباطات تلفنی، سیستم هوای فشرده و اتاق‌های استراحت و تدارکات لازم در نوع خود کم‌نظیرند. همچنین ۵ سالن دیگر که هر یک ۳۵۰۰ متر مربع مساحت دارد، در حال ساخت است.

پارکینگ هیتکس که بزرگ‌ترین پارکینگ در حیدرآباد به شمار می‌رود، ظرفیت تقریبی ۲۵۰۰ خودرو را داشته و در نزدیکی فضای نمایشگاهی واقع شده است. هیتکس همچنین پارکینگ جداگانه ای را برای برگزارکنندگان در نزدیکی ساختمان نمایشگاه تجاری دارد. نمایشگاه بین‌المللی MRO از ۲۰ تا ۲۲ نوامبر، نمایشگاه بین‌المللی جواهرات و سنگ‌های قیمتی هیتکس از ۲۷ تا ۳۰ نوامبر، نمایشگاه تفریحات هیتکس از ۱۱ تا ۱۳ دسامبر سال ۲۰۰۹ و نمایشگاه بین‌المللی ابزار ماشینی هند از ۲ تا ۴ فوریه، نمایشگاه بین‌المللی فلزات از ۲ تا ۴ فوریه، نمایشگاه ساختمان ۴ هند از ۱۹ تا ۲۲ فوریه، نمایشگاه زیبایی و بهداشت از ۱۹ الی ۲۱ فوریه و بالاخره نمایشگاه بین‌المللی داروی هندوستان از پنجم تا هفتم مارس ۲۰۱۰ از برنامه‌های آتی این مجموعه نمایشگاهی است.