نمایشگاه توانمندی‌های ایران در سلیمانیه - ۲۹ فروردین ۸۷

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های کشورمان با محوریت کرمانشاه در سلیمانیه عراق خبر داد.

کیوان کاشفی، با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه کلیه بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات تولیدی معتبر کشور شرکت خواهند کرد و سازمان توسعه تجارت محوریت برپایی آن را به استان کرمانشاه واگذار کرده است. کاشفی افزود: سازمان توسعه تجارت ۱۰۰‌درصد هزینه‌های شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه را می‌پردازد که این اتفاق بی‌سابقه است.

وی درباره زمان برپایی این نمایشگاه گفت: در سفر اخیر هیات اقتصادی تجاری اتاق بازرگانی کرمانشاه به سلیمانیه عراق موافقت اولیه استاندار کردستان عراق جهت برپایی این نمایشگاه را اخذ کردیم و زمان دقیق برپایی آن در سفر آتی برای عقد قرارداد با مسوولان عراقی مشخص می‌شود.

کاشفی افزود: ما دو زمان اواخر خرداد یا مهر ماه را جهت برپایی این نمایشگاه پیشنهاد داده‌ایم؛ البته اصرار ما برپایی نمایشگاه در خرداد ماه است و اگر موافقت طرف عراقی را جلب کنیم در این تاریخ بر گزار می‌شود.

کاشفی در پاسخ به این سوال که آیا این نمایشگاه در تخصص خاصی برپا می‌شود، گفت: نمایشگاه مورد نظر عمومی است و همه شرکت‌های معتبر می‌توانند در آن حضور یابند.

وی با بیان اینکه در حال تشکیل ستادهای مربوطه جهت برپایی این نمایشگاه هستیم، عنوان کرد: به محض مشخص شدن زمان دقیق برپایی نمایشگاه، فراخوان‌ها را ارسال و کار ثبت‌نام از شرکت‌ها را آغاز می‌کنیم.

کاشفی گفت: هدف ما برپایی قوی و با کیفیت این نمایشگاه است؛ زیرا مبنایی برای برپایی نمایشگاه در سایر نقاط کشور عراق خواهد بود.