در نشست فرماندار شهرستان قشم با نماینده گمرک‌های استان هرمزگان و جمعی از تجار هرمز، بر احیای بازارچه مرزی جزیره هرمز از توابع شهرستان قشم در تعطیلات نوروزی تاکید شد. فرماندار شهرستان قشم، با بیان اینکه در صادرات و وارداتی که از طریق گمرک هرمز انجام می‌شود، مردم هرمز تقریبا هیچ سهمی ندارند، گفت: باید با استفاده از هر روش ممکن، مردم هرمز را در سود حاصل از فعالیت‌های اقتصادی سهیم کرد. سازمان منطقه آزاد چابهار به منظور جذب توریسم، توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی منطقه، در آستانه سال نو از اول تا ۱۳ فرودین ۸۷ جشنواره نوروزی را در این منطقه برگزار می‌کند. جاذبه‌هایی چون کوه‌های مریخی، تالاب صورتی، کوه‌های گل افشان، سواحل اقیانوس هند، مراکز تجاری و بازارهای منطقه و شهر، قلعه پرتقالی‌ها، صنایع دستی، اسکله‌های تجاری، صیادی و... از جلوه‌های دیدنی این بندر است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران تخم گذار، افزایش قیمت نهاده‌های طیور را زنگ خطری برای بازار مرغ و تخم‌مرغ عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون، توان خرید و تولید از مرغداران گرفته شده است.

ناصر نبی‌پور گفت: با وجود افزایش ۸۰درصدی قیمت نهاده‌های دامی نسبت به دو ماه گذشته؛ قیمت مرغ و تخم مرغ هیچ افزایشی نداشته است. به گفته نبی‌پور، به دلیل بالا رفتن هزینه‌های تولید، برخی از مرغداران مجبور به کشتار مرغداران تخم گذار خود شده‌اند.

اتحادیه نانوایان اعلام کرد که با هر گونه افزایش قیمت سرخود نان از سوی نانوایان به طور جدی برخورد می‌کند. معاون وزیر بازرگانی هم در پی اقدام تعدادی از نانوایان تهران درخصوص افزایش قیمت نان بر غیر قانونی بودن این تصمیم و برخورد با تخلفات تاکید کرد.