گروه بازرگانی- جزیره کیش از ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه جاری شاهد برپایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی گرمایشی خواهد بود.

علی شالباف، رییس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: تاکنون افزون بر ۵۵ شرکت داخلی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان، فارس، اصفهان، یزد و جزیره کیش و نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، کره‌جنوبی، ترکیه، ژاپن و عربستان، چین و آلمان حضور یافته‌اند. در این نمایشگاه شرکت‌ها به ارائه تولیدات و محصولات خود در بخش‌های سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های برودتی چیلر، فن‌کوئل، دستگاه‌های تهویه و کولرهای صنعتی خواهند پرداخت.

به گفته شالباف، همچنین در جهت بهره‌گیری متخصصان و علاقه‌مندان، تور ویژه بازدید از این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است. با توجه به موقعیت جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری و دسترسی به شبکه حمل دریایی و هوایی و مجاورت با کشورهای حاشیه خلیج فارس این منطقه قابلیت تبدیل شدن به یکی از مراکز و پایگاه‌های عمده صادرات در بخش صنعت کشور را دارد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تخصصی این نمایشگاه به نشانی WWW.Kishtermotec.com مراجعه کنند.