خبرگزاری مهر - مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز توزیع میوه شب عید در شهرهای «مسافرفرست» از جمله تهران خبر داد و گفت: توزیع سیب ۱۶۰۰ تومانی و پرتقال ۱۵۰۰ تومانی در پایتخت آغاز شد. علی‌اکبر پورکاوه گفت: تلاش شده است تا بسته‌بندی میوه‌ها به گونه‌ای باشد که علاوه بر اینکه نیاز مردم را تامین می‌کند، کیفیت را نیز به حد قابل قبولی افزایش دهد. خبرگزاری مهر - مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز توزیع میوه شب عید در شهرهای «مسافرفرست» از جمله تهران خبر داد و گفت: توزیع سیب ۱۶۰۰ تومانی و پرتقال ۱۵۰۰ تومانی در پایتخت آغاز شد. علی‌اکبر پورکاوه گفت: تلاش شده است تا بسته‌بندی میوه‌ها به گونه‌ای باشد که علاوه بر اینکه نیاز مردم را تامین می‌کند، کیفیت را نیز به حد قابل قبولی افزایش دهد.

مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در شهر تهران، توزیع ۱۱۰۰ تن سیب به قیمت هر کیلوگرم ۱۶۰۰ تومان و ۱۹۰۰ تن پرتقال به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۰۰ تومان آغاز شده است و مردم نیز استقبال مطلوبی از خرید میوه تنظیم بازاری به جهت کیفیت و قیمت آن داشته‌اند. او تصریح کرد: توزیع میوه در پایتخت تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد یافت و هیچ کمبود و محدودیتی در عرضه آن وجود ندارد.

پورکاوه محل توزیع میوه شب عید را در شبکه‌های منتخب دولت از جمله میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌ها و تعاونی‌های مصرف کارمندان و کارگران عنوان و خاطرنشان کرد: نظارت‌های کافی بر بازار صورت گرفته است تا مردم نیاز خود را بدون کم و کاست تامین کنند.