با حضور معاون وزیر بازرگانی در خوزستان، نخستین سیلوی فلزی ۴۰‌هزار تنی ایذه به بهره‌برداری خواهد رسید.

‌عبدالزهرا عالمی‌نیسی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار، با اعلام این خبر به مهر گفت: در گذشته ساخت سیلو از سوی بخش‌خصوصی مورد توجه قرار نگرفته بود ولی هم اکنون بخش‌خصوصی در احداث سیلو فعال شده است. وی همچنین از اعطای مجوز به ۴۰ متقاضی تولید نان انبوه صنعتی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه رویکرد دولت به تولید نان انبوه و صنعتی است از اجرای طرح‌های تولید نان صنعتی حمایت می‌شود. این نانوایی‌ها ظرفیت حداقل تولید ۲۰ تن نان صنعتی دارند.

با توجه به اینکه عمده هزینه‌های تولید نان مربوط به پرداخت دستمزد به کارگر می‌باشد بنابراین در این روش هر چه تولید بیشتر شود دستمزد پرداختی کمتر و سود بیشتری نصیب تولید کننده خواهد شد.

عالمی نیسی عنوان کرد: خوزستان دارای بهترین گندم و آرد است بنابراین باید نان با کیفیت به دست مردم برسد. با توجه به حمایت استاندار و دولت امیدواریم شاهد ساخت نانوایی‌های صنعتی باشیم.

در این روش نان مرغوب، بهداشتی و بسته بندی شده به مردم عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار میزان گندم صادر شده از بندر امام (ره) به خارج از کشور را ۳۰۰‌هزار تن عنوان و خاطرنشان کرد: قرار است ۶۰۰‌هزار تن گندم از بندر امام به کشورهایی همچون عمان، هند، دبی و اروپا صادر شود.