آزاد: مرا با ترفند از شورای اصناف دور کردند

افرادی که تمایل به حضور من در شورای اصناف نداشتند، با ترفندهای مختلف مرا از شورای اصناف کشور دور کردند. محمد آزاد، رییس سابق شورای اصناف کشور در گفت‌وگو با «موج»، با اعلام این مطلب اظهار داشت: برخی افراد که خارج از بدنه شورای اصناف کشور بوده و با فعالیت من در شورای اصناف کشور مشکل داشتند، نگذاشتند که فعالیتم در این بخش ادامه بیابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولتی‏ها با حضور شما در شورای اصناف کشور مساله داشتند یا خیر، تصریح کرد: کسانی که خارج از سیستم اصناف بوده و عملکرد شورای دوم اصناف کشور را به صلاح خود نمی‏دیدند، مصرانه خواستار قطع فعالیت من در شورای اصناف بودند، چرا که هیچ گاه حاضر به کتمان و بیان غیرواقعی حقایق نبودم.

آزاد ادامه داد: عدم همخوانی سیاست‏های دور دوم شورای اصناف کشور با سیاست‏های وزارت بازرگانی موجب شد تلاش‏های زیادی برای انتخاب رییس جدید در شورای اصناف کشور انجام شود.

وی در خصوص رای نیاوردنش در انتخابات مجامع امور صنفی استان تهران گفت: در انتخابات مجامع امور صنفی استان تهران افرادی که نمی‏خواستند مرا ببینند، با لابی، تهدید و تطمیع مشارکت‌کنندگان در انتخابات، مانع رای دادن افراد به من شدند.

رییس سابق شورای اصناف کشور ادامه داد: زمانی که متوجه شدم کاندیداهای استان تهران مرا نمی‏خواهند، دیگر برای کسب رای اقدام نکردم.