اتاق بازرگانی هم گزارش عملکرد بدهد

وزیر بازرگانی گفت: همان‌طور که مسوولان دستگاه‌‏های دولتی موظفند گزارش عملکرد خود را ارائه دهند و از آن دفاع کنند، اتاق بازرگانی هم باید گزارش عملکرد فعالیت‌‏های خود را ارائه دهد. مسعود میرکاظمی در گفت‌‏وگو با «ایلنا» ادامه داد: ما اتاق بازرگانی را نماینده بخش خصوصی می‌‏دانیم، به همین دلیل در تمام شوراها و کمیسیون‌‏هایی که نیاز به نماینده بخش خصوصی است، نماینده اتاق بازرگانی شرکت می‌‏کند.

وی افزود: وقتی مسوولان اتاق بازرگانی را در مراجع تصمیم‌‏ساز و شوراهای مهم عضو کرده‌‏ایم، یعنی آنها را به عنوان نماینده بخش خصوصی پذیرفته‌‏ایم؛ پس آنها نیز به عنوان نمایندگان بخش خصوصی باید خود را موظف بدانند که عملکرد نهاد خود را به اطلاع عموم برسانند.

میرکاظمی خاطر نشان کرد: دستگاه‌‏های دولتی و وزارتخانه‌‏ها در مراسم مختلف گزارش عملکرد خود را ارائه می‌‏دهند، ما هم دائم این کار را انجام می‌‏دهیم. اتاق بازرگانی نیز این کار را انجام دهد تا نتیجه فعالیت‌‏هایشان مشخص شود.

وی با اشاره به خدمات وزارت بازرگانی در حوزه تجارت الکترونیک گفت: در نمایشگاه الکامپ تمام دستاوردهای وزارت بازرگانی را در حوزه تجارت الکترونیک و خدمات مجازی که به مراجعه‌‏کنندگان می‌‏دهیم به نمایش گذاشتیم و به نوعی گزارش کار خود را ارائه کرده‌‏ایم. بخش خصوصی هم از طریق اتاق بازرگانی که نماینده‌‏اش است، باید دستاوردهای خود را ارائه دهد.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی انتظار داریم در حوزه تجارت الکترونیک قدم بردارند و از خدمات الکترونیکی که وزارت بازرگانی ارائه می‌‏دهد، استقبال کنند.