گروه بازرگانی - دریافت دعوتنامه‌ای از سوی تعاونی صندوق توسعه صادرات آبزیان ایران به منظور حضور در نشستی خبری، ما را بر آن داشت تا دعوت را اجابت کرده و راس ساعت مقرر در محل حاضر شویم. عادت کرده بودیم به اینکه به سنت ایرانیان هر مراسمی با کمی تاخیر برگزار شود. با گذشت ۱۵دقیقه، تاخیر در ‌حضور سخنرانان این نشست خبری را به حساب بی‌دقتی در برنامه‌ریزی گذاشتیم.

ولی این انتظار گویا قرارنبود که به سر برسد. ساعت ۱۰صبح به ۳۰/۱۰ رسید و عقربه دقیقه‌شمار خط عمود را هم گذراند.تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های جمعی حاضر بودند و منتظر بودند تا مدیران محترم سازمان توسعه تجارت و صندوق توسعه صادرات آبزیان ایران حاضر شوند و در خصوص برگزاری «ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان و ماهیگیری ایران» که بنا به اطلاعات دعوتنامه قرار است در جزیره کیش برگزار شود اطلاع‌رسانی کنند.

درست ۵۵دقیقه انتظار کشیدیم و طولانی‌تر شدن انتظار را بی‌حاصل یافتیم. از کسب اطلاع و اطلاع‌رسانی منصرف شدیم و به سمت روزنامه‌هایمان برگشتیم.

در طول مسیر بازگشت این همه فشلی و لنگیدن و این همه عقب‌افتادگی تاریخی‌مان را از آن یافتیم که هیچ گاه زمان را درنیافتیم و از این رو است که زمانه نیز هیچ گاه ما را در نیافت! چاره‌ای نداریم جز اینکه امید داشته باشیم «ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان و ماهیگیری ایران» از این بی‌نظمی و بی‌برنامه‌گی جان سالم به در برد.