۱۰ پروژه بزرگ عمرانی، بهداشتی- درمانی، خدماتی و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با هزینه‌ای افزون بر ۳۲ میلیارد ریال در منطقه آزاد چابهار کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، دکترمحمدطاهر باقری‌زاده گفت: در راستای کمک به نواحی همجوار، توسط این سازمان، کلنگ مرکز آموزشی شبانه‌روزی، پل دسترسی درمانگاه تیس، احداث ۱۰ واحد مسکونی، احداث شش قطعه زمین ورزشی محلات و بازسازی و آغاز عملیات مرمت پارک الغدیر چابهار با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیاردو۹۰۰میلیون ریال به زمین زده می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اعلام کرد: به منظور توسعه صنعت توریسم و ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی، ‌برای گردشگران، مسافران و شهروندان چابهاری کلنگ آغاز عملیات هتل پنج ستاره، بیمارستان تخصصی جراحان ایرانیان و نیز میدان بزرگ شهر به نام سازمان منطقه آزاد چابهار با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به زمین زده خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: ۱۰ واحد مسکونی ساخته شده برای شهروندان چابهار نیازمند به مسکن با هزینه‌ای افزون بر ۵۰۰میلیون ریال و ساختمان استاندارد منطقه آزاد چابهار نیز به بهره‌برداری می‌رسد.