اتاق تهران، مشاوره مالیاتی می‌‌دهد

در پی انتشار خبری درباره تشکیل اتاق مشاوره رایگان مالیاتی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، دبیرخانه این مرکز شیوه‌های تنظیم وقت، ارتباط با مرکز و مشاوره حضوری با کارشناسان مالیاتی اتاق تهران را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، متقاضیان دریافت مشاوره رایگان مالیاتی می توانند از طریق وب سایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران یا از طریق شماره تلفن و شماره نمابرهای اعلام شده با کارشناسان امور مالیاتی تماس گرفته و درخواست ملاقات حضوری داشته یا پرسش‌های خود را مطرح کنند.

اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با تشکیل دبیرخانه‌ای دائمی برای مشاوره امور مالیاتی، گام دیگری برای خدمات رسانی به جامعه اقتصادی کشور برداشت. این اقدام از سوی رییس سازمان امور مالیاتی کشور و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با استقبال مواجه شد. دکتر علی اکبرعرب مازار تشکیل اتاق مشاوره بخش‌خصوصی در زمینه امور مالیاتی را گامی مثبت و کارساز اعلام کرد.

دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با اعلام این که بسیاری از فعالان اقتصادی کشور نیاز به مشاوره در امور مختلف اقتصادی دارند، از اجرایی شدن طرح مشاوره رایگان امور مالیاتی خبر داد و گفت: با تشکیل دبیرخانه‌ای دائمی و استفاده از چهره‌های شناخته شده امور مالیاتی، اعضای اتاق تهران می‌توانند به صورت مکاتبه‌ای، تلفنی وحضوری، مسائل و مشکلات مالیاتی خود را با مشاوران اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران درمیان گذاشته و به دنبال رفع مشکلات خود در این زمینه باشند.

محمد مهدی راسخ افزود: با توجه به پیچیدگی نظام مالیاتی ایران خیلی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی نیاز به طرح مسائل و مشکلات خود با مشاوران زبده و پاسخگو دارند و در همین زمینه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران این آمادگی را ایجاد کرده است تا با تشکیل دبیرخانه‌ای پاسخگو، نیاز جامعه بزرگ اقتصادی کشور در زمینه‌های مختلف مشاوره امور مالیاتی را برطرف کند.

محمد مهدی راسخ گفت: تشکیل دبیر خانه دائمی مشاوره امور مالیاتی در اتاق تهران گام بزرگی برای خدمات‌رسانی به فعالان بخش‌خصوصی کشور است که به طور قطع ارائه این گونه خدمات در زمینه‌های مختلف از سوی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، ادامه خواهد یافت.

شماره تلفن ۸۸۷۰۱۸۰۸ و شماره نمابرهای ۸۸۷۱۳۴۱۵ و ۸۸۷۱۳۴۱۶ از سوی اتاق تهران برای مشاوره رایگان مالیاتی در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند از طریق آدرس وب‌سایت (www.tccim.ir) نیز خواسته‌های خود را مطرح کنند.