تعیین تکلیف آزادسازی قیمت نان این هفته

گروه بازرگانی - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از بهبود کیفیت نان در هفته جاری در کل شهر تهران خبر داد و گفت: در همین هفته در خصوص آزادسازی قیمت نان و رقابتی شدن آن در کارگروهی با حضور معاون اول رییس‌جمهور تصمیم‌گیری می‌شود.

عباس قبادی در گفت‌وگو با «فارس» اظهار کرد: کار اجرایی بهبود کیفیت نان با توزیع آرد اختلاط شده آغاز شده است و در بازرسی ابتدایی از نانوایی‌هایی که آرد مورد نظر را دریافت کرده‌اند شاهد بهبود کیفیت نان بوده‌ایم. وی افزود: در هفته جاری کل شهر تهران از آرد اختلاط شده استفاده می‌کنند و این باعث ارتقای کیفیت نان در سطح شهر خواهد بود و اگر در مواردی هم مردم نان بی‌کیفیت دریافت کنند، می‌توانند مراتب را اطلاع دهند. مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در همین هفته جلسه‌ای در کارگروهی با حضور معاون اول رییس‌جمهور تشکیل و در خصوص نهایی شدن آزادسازی قیمت نان تصمیم‌گیری شود.

قبادی درباره واگذاری شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت جهاد نیز توضیح داد: در حال حاضر متولی گندم، آرد و نان وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اگر مجلس تصویب کند که کلیه امور به وزارت جهاد واگذار شود ما بر اساس قانون و تصمیم نمایندگان مردم عمل می‌کنیم؛ چرا که هدف نهایی رضایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان است.